Під час експлуатації трактора майже всі його вузли та деталі зазнають зношування. Не є винятком і корзина зчеплення. Основні дефекти, які можуть виникати під час роботи: тріщини, знос або зрив різьби.
Відновлення ведених дисків
У разі виявлення пошкоджень ведених дисків ремонт може включати:
- Свердління отворів під заклепки до ремонтного розміру у дисках, ступицях та маслообмежувачах.
- Усунення неплощинності ведених дисків за допомогою правки на контрольній плиті.
Якщо накладки ведених дисків зносилися до граничної товщини, їх необхідно замінити. Для закріплення використовуються порожнисті заклепки з латунних, мідних або алюмінієвих трубок. Головки заклепок повинні виступати над накладкою на 1–1,5 мм, допустиме утоплення – 0,25 мм.
Обробка ведучих дисків
У разі зносу або задирок робочих поверхонь ведучі диски підлягають:
- Токарній обробці та шліфуванню для усунення дефектів.
- Забезпеченню шорсткості поверхні 7-го класу.
Якщо пошкоджені пази або отвори під ведучі пальці:
- Їх розсвердлюють до ремонтного розміру.
- Поверхні очищають від дефектів, досягаючи шорсткості 4-го класу.
Ремонт інших елементів
- Вал муфти зчеплення: у разі зносу поверхні під підшипник вал шліфується до номінального розміру з шорсткістю 7-го класу.
- Кулачок вичавного важеля: зношені ділянки можна наплавити та шліфувати.
- Отвори під пальці вичавного важеля та поверхні корпусу підшипника відновлюються за допомогою ремонтних втулок.
Коли ремонт неможливий
Якщо деталь не підлягає ремонту, нові запчастини для корзини зчеплення трактора можна придбати в інтернет-магазині «Агро-Сервіс». У нас широкий вибір комплектуючих для сільськогосподарської техніки.